معاون حقوقی رئیس جمهور شهید: اعضای شورای سران می‌توانند در انتخابات نامزد شوند سلاجقه: تعداد زیادی از سد‌های کشور سرریز شده‌اند باقری‌کنی: تبادل پیام برای رفع تحریم‌ها هیچ‌گاه قطع نشده است مراسم ترحیم مادر سید حسن نصرالله از سوی دفتر مقام معظم رهبری در قم واکنش رهبر کره‌شمالی به پرتاب ناموفق ماهواره شناسایی رئیس دفتر رئیس جمهور شهید: دولت بنای معرفی نامزد در انتخابات ندارد واکنش محمد مخبر به احتمال ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم طالبان ۶۰ هزار تُن نفت دریای آمو را به مبلغ ۳۳ میلیون دلار فروختند خزعلی: بدون رئیس‌جمهور خیلی سخت است، اما مصمم ادامه می‌دهیم سی‌ان‌ان آمریکا را رسوا کرد | کشتار رفح با بمب‌های آمریکایی صورت گرفت اوجی: ۲۳ پروژه کلان در کشور آماده بهره‌برداری است رادان: توجه به امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری مهم‌ترین مأموریت فراجاست گفت‌وگوی تلفنی علی باقری با وزیر خارجه کویت دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده شهید سردار موسوی + فیلم پوتین ارتباط با طالبان را یک نیاز دانست آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۹ خرداد ۱۴۰۳) کناره‌گیری یک مقام دیگر وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه ترودو: به هیچ وجه از حمله اسرائیل به رفح حمایت نمی‌کنیم عربستان: حمله اسرائیل به رفح جنایت و نقض آشکار قوانین و قطع‌نامه‌های بین‌المللی است الجزایر پیش نویس قطعنامه توقف کشتار در رفح را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه می‌کند
سرخط خبرها

پاسخ گسترده مقاومت فلسطین به حملات اسرائیل | لحظه فرار صهیونیست‌ها + فیلم و تصاویر

  • کد خبر: ۱۶۳۳۴۵
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
پاسخ گسترده مقاومت فلسطین به حملات اسرائیل | لحظه فرار صهیونیست‌ها + فیلم و تصاویر
حملات راکتی مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی آغاز شده و به تل‌آویو رسید؛ اتاق مشترک عملیات مقاومت فلسطین اعلام کرد این حملات، آغاز پاسخی پشیمان‌کننده است.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع خبری اعلام کردند که مقاومت فلسطین حملات راکتی خود به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه را آغاز کرده و طی ساعتی با پرتاب بیش از ۱۰۰راکت، به تل‌آویو رسیده‌اند. این حملات سراسر سرزمین‌های اشغالی را در ترس و وحشت فرو برده و موجب فرار شهرک‌نشینان به پناهگاه‌ها شده است.

مقاومت فلسطین: این شروع است

خبرگزاری «یونیوز» به نقل از منابع فلسطینی گزارش داد که منبع آگاهی در اتاق مشترک عملیات مقاومت فلسطین تصریح کرد: پاسخ مقاومت در چارچوب رویارویی مستمر با تروریست‌های اشغالگر و در چارچوب دفاع مشروع است. اجماع، هماهنگی و حمایت سیاسی کامل فلسطینی‌ها برای این پاسخ وجود دارد که نشان‌دهنده موضع اصلی فلسطین است.

تل‌آویو در تیررس

منابع فلسطینی اعلام کردند که حملات راکتی مقاومت فلسطین به «عسقلان» و «سدیروت» با ده‌ها راکت ادامه دارد و حتی به «تل آویو» رسیده‌اند. تصاویر منتشر شده که نشان می‌دهد برخی مزارع کشاورزی اطراف تل‌آویو آتش‌گرفته و صهیونیست‌ها درباره خسارات گسترده دیگر نگرانند.

خبرنگار شبکه صهیونیستی «آی‌۲۴» از شنیده شدن صدای انفجار بر فراز تل‌آویو و رهگیری راکت‌های شلیک‌شده از غزه خبر داد. بسیاری از وزرای کابینه «بنیامین نتانیاهو» نظیر وزیر ارتباطات، همانند سایر شهرک‌نشینان به پناهگاه‌ها فرار کرده‌اند.

فرار دسته‌جمعی به سبک اشغالگران

رسانه‌های جهان در حال بازنشر تصاویری هستند که نشان می‌دهد ساکنان تل‌آویو و سایر شهرک‌نشینان اشغالی از خانه‌ها، ساحل دریا و مراکز شهرها به سوی پناهگاه‌ فرار می‌کنند.

جهاد اسلامی: پیام‌مان را رساندیم

«داود شهاب»، از رهبران جنبش جهاد اسلامی در گفت‌وگو با شبکه «الجزیره» تصریح کرد: این پاسخ ما به جنایت ترور فرماندهان جهادی و در چارچوب مقابله با تجاوزات اشغالگران است. هماهنگی مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر، پیامی به آن‌هاست که بدانند در پیش‌بینی و اهداف شکست خورده‌اند. مسئولیت تشدید تنش‌ها، تنها بر عهده دولت اشغالگر و ارتش آن است.

نتانیاهوی مدعی: آماده‌ایم!

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که جلسه‌ای امنیتی را با برخی وزرای کابینه خود برگزاری کرده، خطاب به شهرداران شهرک‌های اشغالی مدعی شد: برای احتمال گسترش عملیات و انجام حملات قوی علیه غزه آماده هستیم!

آژیرخطر در تمام سرزمین‌های اشغالی

خبرنگار شبکه «المیادین» در این باره گزارش داد: راکت‌های جدیدی از نوار غزه به سوی صهیونیست‌ها پرتاب شده و آژیرهای خطر در شهرک‌های «سدیروت»، «شاعر هنگیف» و «عسقلان» به صدا درآمد.

پاسخ گسترده مقاومت فلسطین به حملات اسرائیل | لحظه فرار صهیونیست‌ها + فیلم و تصاویر

شبکه «الجزیره» نیز گزارش داد که آژیرهای خطر در «اسدود»، حومه آن، «نتیفوت» و در بیش از ۳۰ کیلومتری مرز با غزه به صدا درآمده‌اند. تمام مناطق صهیونیست‌نشین از جنوب تل‌آویو تا مرز غزه تحت حملات راکتی مقاومت قرار دارد.

پاسخ گسترده مقاومت فلسطین به حملات اسرائیل | لحظه فرار صهیونیست‌ها + فیلم و تصاویر

اصابت راکت‌ها به اهدافی در شهرک‌ها

 شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که یک راکت به خانه‌ای در سدیروت اصابت کرده است. رسانه‌های عبری ساعتی بعد گزارش دادند که بسیاری از این راکت‌های مقاومت به ساختمان‌ها و اماکن شهری برخورد داشته‌اند.

پاسخ گسترده مقاومت فلسطین به حملات اسرائیل | لحظه فرار صهیونیست‌ها + فیلم و تصاویر

در ادامه گزارش‌ها آمده است: راکت‌هایی که از نوار غزه پرتاب شده، مربوط به حملات امروز رژیم صهیونیستی هستند و پاسخ مقاومت فلسطین به ترور سه رهبر جنبش جهاد اسلامی در روز گذشته نیستند.

صدها راکت در عرض یک ساعت!

رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌های خود اعلام کردند: تاکنون صدها راکت به سمت شهرک‌های اطراف غزه شلیک شده که سامانه گنبد آهنین تنها چند راکت را رهگیری کرده است. شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که در یک ساعت گذشته حدود ۱۰۰ راکت از سوی فلسطین شلیک شده است.

این رسانه‌ها در ادامه گزارش‌های خود اذعان کردند: پس از ۳۶ ساعت انتظار، رگبار راکتی فلسطینی‌ها آغاز شده و راکت‌هایش به اهدافی در سدیروت تا عسقلان اصابت کرده‌اند.

پایگاه اینترنتی روزنامه عبری «معاریو» نیز درباره این حملات نوشت: رگبارهایی از راکت‌ به سوی عسقلان و مرز غزه روانه شده‌اند که تاکنون هم ادامه دارند.

این پاسخ راکتی مقاومت در حالی انجام شد که رسانه‌های فلسطینی، صبح امروز (چهارشنبه، ۱۰ می)، از آغاز موج جدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و هدف قرار دادن چندین نقطه در آن خبر داده بودند.

براساس گزارش خبرگزارس فلسطینی «شهاب»، جنگنده‌‌های رژیم صهیونیستی، در دومین روز تجاوز به نوار غزه، چندین شهر را در این منطقه هدف قرار دادند.

بامداد روز سه‌شنبه، ۹می منابع خبری فلسطینی با گزارش حداقل ۴۰حمله هوایی به سراسر نوار غزه، خبر دادند که مواضع جنبش جهاد اسلامی در شهرهای رفح، غزه و خان‌یونس بار دیگر هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌ است. 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->